Možnosti dopravy a platby
1.) Dodací lhůta
- VAKUUM BOHEMIA dodává vysoce specializované díly.
- Některé díly jsou na meziskladě v Evropě a některé se musí vyrobit na zakázku. Dodací doba je obvykle 1 den až 12 týdnů v závislosti na aktuální dostupnosti dílu.
- Dodací doba je indikativní nikoli závazná.
- V případě, že prodávající nedodá zboží do 16 týdnů od přijetí objednávky může kupující zrušit svou objednávku. V takovém případě nenáleží ani kupujícímu ani prodávajícímu žádné plnění druhou stranou, náhrady škody a podobně.
2.) Ceny dopravného po ČR pro koncové zákazníky
- Po ČR zboží dodává služba PPL.
PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST PPL - SLUŽBA PPL PRIVATE
- Doručení zpravidla do druhého pracovního dne ode dne podání.
- V den expedice Vám dopravce oznámí číslo balíku, přibližné datum doručení a částku k úhradě (pokud byla zvolena platba dobírkou). Toto oznámení Vám bude doručeno emailem a SMS na kontaktní údaje z objednávky.Zásilku je možné osobně vyzvednout na depu samotného přepravce či v síti odběrných míst, tzv. ParcelShopů.
- V den doručení obdržíte informace prostřednictvím SMS s časem doručení v rozmezí 2 hodin včetně telefonního čísla na řidiče, který provádí doručení Vaší zásilky.
- Pokud Vám termín doručení nevyhovuje, můžete jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu, případně telefonickou domluvou s řidičem. Stejně tak je možné měnit dispozice doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL.
- V případě neúspěšného doručení Vám řidič zanechá na místě oznámení o neúspěšném pokusu o doručení (tato informace bude také zaslána emailem). Pro více informací, prosíme navštivte přímo web přepravce na www.ppl.cz.
3.) Možnosti platby
- Platební kartou online - prostřednictvím zabezpečené elektronické platební brány Gopay – tato služba není zpoplatněná.
- Převodem z účtu – číslo účtu použijte z potvrzovacího emailu a variabilní symbol používejte číslo objednávky
- Případně můžete zaslat žádost o zaslání zálohové faktury na email: info@vakuum-bohemia.cz
4.) Ostatní ustanovení
- Při převzetí zásilky doporučujeme zboží od přepravce zkontrolovat. Zejména neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoli závad nejlépe písemně oznámit přepravci samotnému.
- Společně s kupní cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním Zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním Zboží.
- V případě Objednávky Zboží Kupujícím prostř. E-shopu, vystaví Prodávající ohledně plateb, prováděných na základě Kupní smlouvy, Kupujícímu daňový doklad – fakturu po vyzvednutí/převzetí Zboží a zašle jej v elektronické podobě na Elektronickou adresu Kupujícího.
- Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Kupujícím v Objednávce, je Kupující povinen převzít Zboží při dodání.
- V případě, že je z důvodů na straně Kupujícího nutno Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v Objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Zároveň je v případě podle věty první tohoto odstavce Obchodních podmínek Prodávající oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy.
- Při převzetí Zboží od přepravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Kupující zásilku od přepravce převzít. V případě, že Kupující převezme od přepravce Zboží s porušeným obalem, nastává situace podle čl. V. odst. 1. resp. 2 Obchodních podmínek.